=============================================================
А теперь траблы которые возникли в ходе покупки
Как видно из ссылки навигатор стоит 120 баксов+ 20 баксов USPS приорити как даставка
В течении недели после покупки продавец кудато пропал или сделал вид что пропал..Но в личном кабинете не отображалась, что посыль отправлена и не был выставлен трек номер.Продавец на мои беспокойства не отвечал( позже в кейсе пейпал он будет писать что ему ничего не приходило от меня
Я думаю врет- такого не может быть)
Через неделю я открыл кейс в пейпале по поводу где мой навигатор?! Трек номер биттешен! и оо чудо!Продавец появился.
и у нас был следующих диалог:
============================================================
От Покупатель - Н... Н...02.07.2011 19:05 GMT+04:00
Hello my dear friend
27th I paid for the goods but you still have not sent it and do not respond to messages
What happened?
От Продавец - Xpress Solutions 4 You02.07.2011 23:00 GMT+04:00
Hello,
I never received your messages, not sure why. Your purchase has been shipped and should arrive within the next week. It usually takes 10-14 days to arrive overseas and may take up to 21 days to arrive in some countries. Due to this complaint your purchase has been reshipped and will arrive via express mail. I have requested a trace on the original shipment and a request for a return to sender. If you should have two deliveries arrive please request that the second shipment be returned to sender. Also, if you could send a message to SashaKodi@yahoo.com to let me know when the package arrives it would be very much appreciated. Thank you very much for your purchase. The tracking information is as follows.
EC735424640US
Kind regards,
Sasha
От Покупатель - Н... Н...03.07.2011 9:15 GMT+04:00
Excuse me dear friend, if I spoiling your
but I have a few questions
1. Are You sent two parcels?
2. Is the track number Available on the first parcel?
3. Why is Ebay button "shipped" refreshed just now, not last week??
От Продавец - Xpress Solutions 4 You
12.07.2011 19:40 GMT+04:00
Yes, two parcels have been shipped. The original tracking# is LJ621051640 US. I purchased the shipping label through the USPS website directly. The marked as shipped only shows up if you purchase the shipping label through Bay or input the information manually into the website. I have not received any update on the original shipment but when you receive it please let me know.
Kind regards,
Sasha
От Продавец - Xpress Solutions 4 You12.07.2011 19:48 GMT+04:00
Hello,
I checked the tracking information and it shows that the package cleared customs on July 9th. Your purchase should be delivered in the next day or two. When it is received please end this dispute as I have already sent $250.00 worth of product and now have a freeze on my paypal account funds due to this dispute. Thank you very much.
Kind regards,
Sasha
=============================================================
Выесняется что он, якобы, вместо приорити отправил фест классом и после моего кейса отправил еще одну посылку EMS ом.
Емс доставка обошлась ему на в 40 баксов. В итоге сейчас продавец в пролете на 160 баксов.
Я не понимаю почему он сделал все именно так, могбы просто отписать что отправил фест классом, теперь если мне придет безтрековая я могу ее спокойно забрать и ничего не платить продавцц, потомучто в личном кабинете ебей отправленной посылкой считается емесовская с трек номером..Но если навигатор всеже приедт, я скорее всего заплачу ему.
--------------------