7 Страницы < 1 2 3 4 5 > »   
Ответить Создать тему

Официальный анлок AT&T

Теги: APPLE, IPHONE
Tagir35
post May 6 2012, 09:59 
Отправлено #31


Пользователь

Сообщений: 30



Люди помогите пжл. Написал.пришел ответ. Что делать??
NOTE: This is an automated reply from a system mailbox.  Please do not
reply to this email.  

Thank you for contacting AT&T.

We appreciate your business and know that your time is valuable. An AT&T
Online Specialist has been assigned to your case and will respond to
your concern within 24 hours. We will do our best to exceed your
expectations.

Do you know about the free, fast and easy way to check your minutes or
balance, or to make a payment from your wireless phone? It's available
24 hours a day 7 days a week. If not, go to http://www.wireless.att.com/learn/basics/c...tarservices.jsp
Profile CardPM
  0/0  
Маховик
post May 6 2012, 10:00 
Отправлено #32


Завсегдатай

Сообщений: 474
Из: Чебоксары, НЮР



Цитата(Tagir35 @ May 6 2012, 10:59)
Люди помогите пжл. Написал.пришел ответ. Что делать??
NOTE: This is an automated reply from a system mailbox.  Please do not
reply to this email. 

Thank you for contacting AT&T.

We appreciate your business and know that your time is valuable. An AT&T
Online Specialist has been assigned to your case and will respond to
your concern within 24 hours. We will do our best to exceed your
expectations.

Do you know about the free, fast and easy way to check your minutes or
balance, or to make a payment from your wireless phone? It's available
24 hours a day 7 days a week. If not, go to http://www.wireless.att.com/learn/basics/c...tarservices.jsp
*

По моему они просто просят подождать. Типа: "Ща все будет!"

Сообщение отредактировал Маховик - May 6 2012, 10:00
Profile CardPM
  0/0  
Tagir35
post May 6 2012, 10:14 
Отправлено #33


Пользователь

Сообщений: 30



Спасибо
Profile CardPM
  0/0  
Ледоруб
post May 6 2012, 10:21 
Отправлено #34


Активный

Сообщений: 2 063



Это автоматическое сообщение от бота, которое информирует что они получили от вас письмо и ждите пока саппорт его прочтет и ответит вам на него.

--------------------
...
Profile CardPM
  0/0  
Tagir35
post May 7 2012, 21:12 
Отправлено #35


Пользователь

Сообщений: 30



Ничего не понял. Помогите
AT&T will unlock an IPhone under the following circumstances: the person
requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T
customer who can provide the phone number or account number for the
account; the IPhone was designed for use on AT&T?s network; all contract
obligations, including any term commitment, associated with the device
to be unlocked have been fully satisfied; the IPhone has not been
reported lost or stolen. Also, current customer accounts must be in good
standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active
for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible
for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other
unpaid balance. AT&T will unlock an IPhone for an active and deployed
member of the military who is a current AT&T customer in good standing
and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person
who purchased the IPhone from an authorized location at the 'no
commitment' price and can provide proof of purchase.

Sincerely,


AT&T
Online Customer Care Professional


Help AT&T improve our service to you!  Please complete our short survey
about your e-mail Customer Service experience.  Click on:
http://www.wireless.att.com/supportsurvey/...1***21604446***


The information provided in this e-mail is intended for the view and use
of the authorized AT&T subscriber only.  Content may not be shared or
relied upon by third parties.  AT&T, at its sole discretion, reserves
the right to amend, modify or replace the written content of this
message to correct or update answers provided to Subscriber.  No term of
Subscriber's Customer Service Agreement is altered, waived, or modified
by this message unless expressly agreed by an authorized AT&T
representative.

© 2010 AT&T Intellectual Property. All rights reserved. AT&T, the AT&T
logo and all other AT&T marks contained herein are trademarks of AT&T
Intellectual Property and/or AT&T affiliated companies.  All other marks
contained herein are the property of their respective
Profile CardPM
  0/0  
Tagir35
post May 9 2012, 16:40 
Отправлено #36


Пользователь

Сообщений: 30



Кто нибудь может ответить??
Profile CardPM
  0/0  
Тагил
post May 9 2012, 16:52 
Отправлено #37


Активный

Сообщений: 1 168



Проще говоря вас отшили. Нужно быть клиентом АТТ. Хотите подробнее - засуньте в переводчик.

--------------------
я твой сигнал шатал :D
Profile CardPM
  0/0  
lavrik
post May 10 2012, 12:40 
Отправлено #38


Активный

Сообщений: 1 455



Цитата
iPhone Unlock Request
Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone.
We are unable to complete your request at this time due to the following reason:
 No valid current or former mobile/account number associated with request.
Refer to General Eligibility Requirements for Unlocking iPhone.
Please note, if you are traveling internationally, iPhone is a quad-band phone and will work in many
countries across the globe. Please visit www.wireless.att.com/learn/international/ for information on
traveling abroad with iPhone.
For questions regarding  AT&T’s wireless service and iPhone, please contact AT&T Customer Care at (800)
331-0500.
We thank you for your continued business.
Sincerely,
The AT&T Customer Care Team

не совсем понятно что они этим хотели сказать.

То же самое только PDF
может попробовать еще раз написать? телефон первого поколения. вообще стоит ли с ним заморачиваться?

Сообщение отредактировал lavrik - May 10 2012, 12:42
Profile CardPM
  0/0  
UTRO
post May 10 2012, 21:13 
Отправлено #39


Продвинутый

Сообщений: 102



Сначала мне прислали это:
Dear Sir/Madam,
Non-AT&T customers are ineligible to have their iPhone unlocked through AT&T without proof of purchase from an “AT&T Authorized Dealer.” E-Bay or a PayPal receipt are not considered “Authorized Dealers.” We apologize for this inconvenience.
If you have a valid receipt from an Authorized Dealer, you may attach it to this email and resend it to us. Please be advised, once we receive the receipt, we will then contact the store to confirm the purchase. If you are unable to provide the requested information, we will be unable to process your request.

Затем на другую почту тоже самое, что Вам. Ответы техподдержки рождают все больше и больше вопросов. biggrin.gif
Profile CardPM
  0/0  
ГонЩеГ
post Aug 12 2012, 23:57 
Отправлено #40


Продвинутый

Сообщений: 174



А можно ли отвязать от оператора 2г или 3гс Или они отвязываю только 4-ки купленные на ебее?
Profile CardPM
  0/0  
TAIMER
post Aug 16 2012, 20:41 
Отправлено #41


Активный

Сообщений: 1 856



А мне ответили:

Цитата
  Dear Customer,  Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone. In order to request iPhone unlock, you must first log in to your myAT&T account.  Please review AT&T’s general eligibility requirements for unlocking iPhone.  If you are traveling internationally, you'll be glad to know that your iPhone works in many countries across the globe. Check out our information on traveling abroad with iPhone for further help.  Please do not reply to this message. All replies are automatically deleted.  Sincerely,  AT&T Customer Care


Сначало нужно войти под аккаунтом? А без договора с ними это никак не зарегистрируешься..
Что делать, может кто знает?
Спасибо.
Profile CardPM
  0/0  
cTenaH
post Oct 14 2012, 21:40 
Отправлено #42


Пользователь

Сообщений: 75



Цитата(TAIMER @ Aug 16 2012, 21:41)
А мне ответили:
Сначало нужно войти под аккаунтом? А без договора с ними это никак не зарегистрируешься..
Что делать, может кто знает?
Спасибо.
*

сделали?мне тож самое прислали
Profile CardPM
  0/0  
TAIMER
post Oct 15 2012, 12:11 
Отправлено #43


Активный

Сообщений: 1 856



Цитата(cTenaH @ Oct 14 2012, 23:40)
сделали?мне тож самое прислали
*


Неа, у меня же нет с ними договора sad.gif
Profile CardPM
  0/0  
Darleg
post Oct 15 2012, 17:03 
Отправлено #44


Начинающий

Сообщений: 24



Аналогично: ничего не вышло. Поэтому купил анлок на ибее
Profile CardPM
  0/0  
_meloman_
post Oct 18 2012, 08:59 
Отправлено #45


Эксперт

Сообщений: 801



Цитата(Darleg @ Oct 15 2012, 18:03)
Аналогично: ничего не вышло. Поэтому купил анлок на ибее
*

и сколько по деньгам?
Profile CardPM
  0/0  

7 Страницы < 1 2 3 4 5 > » 
ОтветитьTopic Options
1 чел. читают эту тему (1 Гостей и 0 Скрытых Пользователей)
0 Пользователей: